Avatar billede corax Nybegynder
26. april 2003 - 14:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

køb&salg annoncer - Hvad koster det at få lavet ?

http://www.kolonihaveportal.dk/markedkolonihaver.shtml skal helst automatiseres, men hvad koster det ?

Man skal kunne indrykke købs- og salgsannoncer som nu og med samme features.

Jeg skal have fuld rettighed over annoncerne og der skal være en begrænser på antal tastede tegn i annonceteksten.

PHP4 og MySQL (StartHotel)
Avatar billede kennyd Nybegynder
26. april 2003 - 14:40 #1
Hvis du sender mig en mail på kenny@lindhe-design.dk vil jeg gerne give dig et meget fair tilbud på opgaven.
Avatar billede swaxi Nybegynder
26. april 2003 - 15:28 #2
send en mail til info@kyberfabrikken.dk
så skal jeg give dig et tilbud
Avatar billede etlekana Nybegynder
26. april 2003 - 17:17 #3
Jeg vil gerne komme med et forslag til dig og et tilbud.

Hvis du sender dit tlf nr eller en email adresse til mig hvor du kan kontaktest på så kontakter jeg dig lige.

Mvh Thomas Breinbjerg. mail@etlekana.dk
Avatar billede mathiash Nybegynder
26. april 2003 - 17:39 #4
Jeg vil gerne lave sådan et system. Ikke for penge, men for 150-200 point.

Msn: mathias-hansen@jubiipost.dk

//Mathias
Avatar billede Slettet bruger
27. april 2003 - 17:43 #5
Send en mail til regin(snabel-a)gaarsmand.dk så kan du også få et tilbud af mig.
Avatar billede gizp Nybegynder
01. maj 2003 - 13:12 #6
Er også interesseret!
Kontakt mig på larzen87@hotmail.com
Skal nok gøre det BILLIGT!
/gizp
Avatar billede corax Nybegynder
02. maj 2003 - 13:01 #7
Er i korrespondance med et par stykker.