Avatar billede robo_rage Nybegynder
26. april 2003 - 14:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

image capturing med logitech kamera i java

Jeg skal tage snapshots med et logitech camera, til senere billedgenkendelse. Er der nogen der kan give mig et fungerende kodeeksempel på hvordan jeg kan tage snapshots i java?
Avatar billede disky Nybegynder
26. april 2003 - 14:47 #1
Det kan du finde på www.javasoft.com. Bare søg der.
Avatar billede disky Nybegynder
26. april 2003 - 14:49 #2
kig her:
http://java.sun.com/products/java-media/jmf/

JMF er det som du skal bruge og i udviklingskittet dertil er der eksempler på at hente billeder osv fra et webcam.
Avatar billede robo_rage Nybegynder
26. april 2003 - 18:02 #3
ok, men hvordan gemmer jeg det så bagefter? her ville jeg gerne have et konkret eksempel...
Avatar billede disky Nybegynder
26. april 2003 - 18:18 #4
Du bruger Java's klasser til at gemme med.

jeg laver altså ikke komplete avancerede eksempler for point, point gir ikke mad på bordet. Men hvis du betaler 300,- ex moms per time jeg skal bruge kan vi snakke om det.

Dette site er beregnet til at hjælpe folk, ikke gøre så de slipper for at lave noget selv.

Men der findes nogle klasser på www.acme.com som kan gemme som GIF.
Avatar billede robo_rage Nybegynder
27. april 2003 - 17:10 #5
regnede med du kunne lave noget copy/paste fra noget du muligvis havde lavet i forvejen, jeg fandt nogen der havde gjort det i et forum på java.sun.com før du nåede at svare...
Men hvis det er for hårdt at gøre det...
Hvis du ville hjælpe mig, havde du fundet den kode og givet mig den så jeg selv kunne implementere den i mit program...
Jeg havde ikke bedt dig om at svare på mit spørgsmål hvis du bare ville henvise til det åbenlyse...
Men da der ikke er andre der har svaret på spørgsmålet og jeg har fundet ud af det, kan jeg ligeså godt give dig pointene...
Tak for ingenting...
Avatar billede disky Nybegynder
27. april 2003 - 17:16 #6
For ingenting, hmmm jeg gav dig da links osv, til SUN's side om netop det JDK du har brug for.