Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 00:55 Der er 17 kommentarer

Gratis hjælp!!!!!! Til design grafik layout og alt hvad jeg......

Heysa sidder og keder mig lidt

Kig forbi http://konyher.1go.dk/ og se en brøkdel af hvad jeg kan vil gerne hjælpe folk der har problemere eller bare har brug for hjælp!!!

Er hardcore ind for photoshop (Andre der siger det :D:D:D:D:D) Kan en del flash , dreamweaver , maya , øhhh har nogen php scirph kan ikke kode selv man lave lidt om i det..

Html css xhtlm ovs.

Husk at det her ER GRATIS gør det kun fordi jeg gider og har tid til at hjælpe hader mig for det hvis i vel :=

Snak med mig på mail

mummiskating@hotmail.com også min msn mail

Ellers icq # 152680785

Tjaa take it or leave it ..

Just remeber IT IS FUCKING FREE ALL FOR THE LOVE OF DESIGNER

Den første der søger hjælp for ET HELT POINT for gratis hjælp hehe
Avatar billede abpdk Nybegynder
26. april 2003 - 01:00 #1
Ta' lige og lig stofferne på hylden hva'! Alene det at du er oprettet som bruger på Eksperten siger at du er villig til at hjælpe folk, så du må bare slå koldt vand i blodet og vente til folk selv stiller spørgsmålene.
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:09 #2
ja okay sorry but wtf
Avatar billede justme Nybegynder
26. april 2003 - 01:16 #3
g r i n... :-))
Du har vist meget tid til overs. Arbejder også selv med billede-
behandling, vektor, html osv. Så jeg ctrl+D'er den lige, og ser dine evner
bedre an'...
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:17 #4
Den ska jeg nok have igen?
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
26. april 2003 - 01:19 #5
Jeg syntes det er ganske flot det du har lavet ;)
Avatar billede justme Nybegynder
26. april 2003 - 01:25 #6
Hvad vil du gerne have igen Konyher?
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:31 #7
ctrl+D'er den lige?? ;) Men Vil bare hjælp ikke hades for det
Avatar billede justme Nybegynder
26. april 2003 - 01:40 #8
Ok! rolig nu, forsøgte ikke at være "grov". Var bare ikke sikker på at det var mig du "skrev" til.
En genvejstast i IE for at bogmærke en side / eller "føj til
foretrukne er at trykke CTRL + D på keyboardet...
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:45 #9
Arhh okay sorry then my bad må du undskylde dude
Avatar billede justme Nybegynder
26. april 2003 - 01:47 #10
:-)
Avatar billede konyher Nybegynder
26. april 2003 - 01:51 #11
:-) når har sq fået nok for i nat vil smutte i seng tak for det hele ses
Avatar billede michael-k Nybegynder
28. april 2003 - 20:08 #12
Du må da gerne lave et billede galleri i flash til mig.

Det skal være en filmrulle som er rullet ud hvor man så kan se negativen, hvor hvert vindue skal der så være et billede i.

Det SKAL laves i 3d og se realistisk ud. Det vil sige gode texture og god lys opsætning.

Den skal somsagt laves i flash, og den skal virke i IE 5 ->  og Netscape 5

Hyg dig med det.

PS Dette er seriøst ment, så kan du ikke magte det, skal du ikke kontekte mig, da jeg ikke gider at sidde og vente på noget der aldrig kommer.  Jeg er desværre i tidspres for tiden så har ikke selv tid til det.

Det skal bruges til mit personlige portfolio.

Mål, målgruppe, farvevalg, former, billeder osv osv  kan du få ved at skrive her om det er noget ?
Avatar billede konyher Nybegynder
04. maj 2003 - 16:55 #13
Sorry lukker det her igen pga. for meget work :P
Avatar billede michael-k Nybegynder
04. maj 2003 - 19:22 #14
*LOL* okay ;P
Avatar billede nyegaard Nybegynder
09. november 2003 - 22:06 #15
http://www.eksperten.dk/spm/425358 <--- Hvis du keder dig igen :D
Avatar billede hero4life Nybegynder
22. december 2003 - 02:24 #16
hej... http://www.eksperten.dk/spm/442703 hvis du gerne vil hjælpe en noob :)
Avatar billede ni Nybegynder
19. september 2005 - 17:42 #17
ok, hvis du vil mere med grafik, foto eller 3D, saa skal du igang med at sortere i dine billeder. laeg kun de aller bedste op paa dit site, ellers traekker det kun fra. hellere lidt men godt end meget..

brug PS til at korrige din barrel distortion paa dine billeder. de fleste af dem lider af haard sfaerisk forvraengning pga. dit kameras linse. google> PTlens, du kan ogsaa faa meget mere ud af det dynamiske omraade hvis du roder lidt med CTRL + L, CTRL + M, CTRL + B, CTRL + U i PS. taenk paa dine kompositioner, beskaer evt. og hvad er det du vil sige med billedet osv. fjern stoej, smartblur den mest stoejfyldte kanal i channel editoren f.eks.

det kunne vaere sjovt at se noget af dit maya grafik naar du skriver du kan Maya4.5, maya er en meget omfattende applikation og hvis du skriver at du kan den, burde du ogsaa have noget der bakker denne paastand op. hvis du sigter mod at arbejde med grafik professionelt er det en skidt ting at sige at man kender et program fordi man kun lige har rodet lidt med. jeg vil sige at maya tager ca. 4-10 aar at fatte saadan rigtigt hvor det kan bruges til noget i industrien, afhaenging af IQ og tid osv.

keep it up, og fedt at du gider at slave lidt gratis.