Avatar billede arthur Nybegynder
20. august 1999 - 18:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

CGI Alias i Apache

Er det muligt at lave et alias i Apaches config-fil

#!/usr/bin/perl

bliver omdirigeret til f.eks

c:\perl\bin\perl

Avatar billede linder Nybegynder
18. september 1999 - 13:59 #1
hvorfor ikke bare skrive stien i dine scripts?
Avatar billede arthur Nybegynder
19. september 1999 - 00:33 #2
Det er såmænd også det jeg pt. gør. Det ville bare være "fikst" hvis apache kunne behandle/omdirigere stien, så jeg ikke hver gang behøver at ændre i scriptene inden jeg uploader dem til min server.
Avatar billede arthur Nybegynder
04. juni 2000 - 03:30 #3
Tja, simpel løsning. Det var bare at kalde min lokale mappe (windows) for usr/bin/ i stedet for perl/bin. Så fungerer  skidtet som det skal - lukker spørgsmålet.