Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. april 2003 - 15:58 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

Ring via internet til tlf.

Hej...

Jeg står i den situation at jeg har lovet at undersøge noget for min lære og det er...

Hvordan ringer man via sin computer til en telefon i udlandet, altså ikke bare en anden computer...
Jeg har læst fundet lidt om det og fandt www.e-fon.dk
men findes der ikke nogen steder der er biligere og kan det overhoved betale sig?
evt. et program der ringer op via ens internet opkobling og derved er gratis?

Vil også gerne høre hvis der er nogen som har erfaring med noget af det...
eller nogen der har gode/dårlige erfaringer med e-fon...

mvh Jeppe
Avatar billede tobias28 Praktikant
25. april 2003 - 16:00 #1
Installer MSN Messenger! De har denne funktion! http://messenger.msn.dk/ Her står en masse og det er ret billigt!
Avatar billede tobias28 Praktikant
25. april 2003 - 16:00 #2
I messenger vælger du bare : "Foretag telefonopkald" og så kommer resten.......
Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. april 2003 - 16:02 #3
Ja, men er det ikke kun til en computer man kan ringe til via messenger?
Avatar billede tobias28 Praktikant
25. april 2003 - 16:07 #4
Nej...efter "Foretag telefonopkald" vælger du "klik her for at komme godt igang" og under teletjenesteudbydere står der en masse info!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. april 2003 - 16:10 #5
Ja, det fandt jeg ud af...
men er der nogle steder jeg kan se nogle priser bare lige for at sammenligne?
Avatar billede tobias28 Praktikant
25. april 2003 - 16:21 #6
samme sted....under "læs mere" ved firmaerne kan du vælge hvilket land du vil ringe til og så siger den prisen!
Avatar billede rangerbs Nybegynder
25. april 2003 - 16:25 #7
Har du ikke et direkte link?
så læser jeg lidt på det og hvis det er lyder godt..
så får du dine point ;D

mvh RangerBS
Avatar billede rangerbs Nybegynder
28. april 2003 - 16:55 #9
Du skulle vel aldrig kende et som var gratis?
eller ekstremt billigt...
da det er til Cuba han skal ringe og det koster omkring de 10kr. at ringe og det koster det også på telefonen ;D
Avatar billede rangerbs Nybegynder
29. april 2003 - 22:43 #10
hmm...
da jeg ikke har fundet lige præcis det jeg har brug for får du kun 20point

mvh RangerBS
Avatar billede asso Nybegynder
07. oktober 2003 - 14:57 #11
Det koster 5.71kr/min at ringe med www.pc2phone.dk at ringe til Cuba. Det er næsten ½ pris.
Avatar billede asso Nybegynder
07. oktober 2003 - 14:59 #12
Hvis man skal terminere til en anden telefon og ikke bare en pc vil det altid koste penge, i hvert fald med den nuværende teknologi...