Avatar billede ro Nybegynder
25. april 2003 - 09:00 Der er 3 kommentarer

Kan ikke installere Service Release 1a på en Compaq

Jeg har en Compaq 7450 computer. Jeg vil installere 'Office 2000 Service Release 1a (Danish version)' men det kan ikke lade sig gøre. Der kommer en melding om, at jeg skal søge efter filen: data1.msi på Word 2000 cd'en. Jeg har ingen Word 2000 cd, da alle programmerne ligger på restore cd'en. En søgning på disse 2 restore cd'er hjalp ikke.
Er der nogen, der har et bud på, hvad jeg kan gøre? Det kan vel ikke passe, at man ikke kan opdatere fra en Compaq computer.
Avatar billede lrd Nybegynder
25. april 2003 - 09:53 #1
Avatar billede ro Nybegynder
25. april 2003 - 17:19 #3
Jeg har set på begge link. Desværre er problemet ikke blevet løst endnu. Jeg har installeret 'Windows installer', som anbefalet før installationen af SR1, men det hjalp ikke.
Jeg har måske heller ikke den store fordel af SR1? Har kun Word 2000 og en ny Frontpage 2002 på min computer.