Avatar billede magr Nybegynder
24. april 2003 - 22:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

decimal i en optælingsliste

Hejsa

jeg erved at lave en lille optællingsliste hvor man skal indtaste hvor mange der er af hver mønt og så vil den vise resultatet for neden

hvordan får jeg den til at skrive ,00 da den ikke skriver nogen decimal ??

andet spørgsmål jeg er normal vandt til at sidde med visuel studio og lave vb men der på samme måde hvis man ville lave dem i et script ?? :-)

undskyld hvis det er lidt forvirende, men kan forklare yderligere hvis der er nogen spørgsmål

Håber der er nogen der kan hjælpe da jeg er rimelig ny i dette her :-)
Avatar billede medions Nybegynder
24. april 2003 - 22:48 #1
FormatNumber(intVar, 2)

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
24. april 2003 - 23:11 #2
Thx 4 Poinz

//>Rune
Avatar billede magr Nybegynder
24. april 2003 - 23:13 #3
NP :-)