Avatar billede lmc Nybegynder
24. april 2003 - 20:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra PC til TV

Hejsa, jeg er ved at leje med at få sinal fra min pc over til mit tv, men der virker kun delvis. Det vil sige at jeg kun kan se hvad jeg laver på min pc (men kun i sort og hvid), Hvordan får jeg farver?
Det andet problem er, når jeg så vil se en film jeg har på pc'en, så kommer der kun lyd, og sort skærm.
Hvad kan skyldes det??

det er et Geforce 4 64 jeg har.

Det program jeg bruger til at hvis filmen på er (Subviewer)
Avatar billede kenp Novice
24. april 2003 - 20:01 #1
Du må ikke have 2 ens spørgsmål, luk venligst det ene
Avatar billede wannafly Nybegynder
24. april 2003 - 20:08 #2
farver på: køb en colorfix. feks www.jdata.dk ved jeg har dem på lager (de er dog ikke på hjemmesiden, men ring eller mail og bestil)

vedr billede i film skal du ændre noget overlay-sjov har jeg hørt, eller prøve med en anden driver.
Avatar billede lrd Nybegynder
25. april 2003 - 09:50 #3
Wannafly kik lige på dine spørgsmål ok!!

sorry for spam
Avatar billede lrd Nybegynder
25. april 2003 - 09:50 #4