Avatar billede ctd Nybegynder
24. april 2003 - 16:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

skærmen på en bærbar...

spm: Kan skærmbilledet brænde fast på en bærbar's skærm, ligesom på en alm. skærm, hvis den ikke slukkes når man ikke bruger computeren i længere tid?
Avatar billede a_eriksen Nybegynder
24. april 2003 - 16:54 #1
Jeg har set "fastbrændte" billeder på lcd'er i kopimaskiner og den slags, men kun på maskiner der i flere år har stået med det samme billede.
Jeg tror ikke du behøver at være specielt bekymret for din pc monitor med mindre det samme billede skal være der i flere måneder :)
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2003 - 17:12 #2
Har også hørt denne vandrehistorie. For andet tror jeg ikke det er. Jeg har aldrig oplevet det. Og jeg har haft mange tft/lcd'er i hænderne.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
24. april 2003 - 17:48 #3
Kan vel kun ske, hvis du har computeren tændt døgnet rundt og i måneder.

Men såfremt der kører en pause skærm, så er skærmen jo i bevægelse, hvilket betyder at billedet ikke bør kunne fastfryses.
Avatar billede ctd Nybegynder
24. april 2003 - 20:25 #4
tak for dit svar...det stoler jeg så på, men har den også højest stående en 4 dages tid eller der omlring!
Du svarede først og får derfor alle pointene!