Avatar billede junglensfugle Nybegynder
24. april 2003 - 15:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Text & Console i Counter-Strike!?

Hey!

Når jeg joiner en CS server er der ingen text..

Og.. når jeg kommer ind på en server.. kan jeg ik få consolen ned!

Hvad gør jeg?

Plz hjælp!

/Anders
Avatar billede soreno Praktikant
24. april 2003 - 15:50 #1
Start half-life med -console som parameter.
F.eks
C:\games\half-life\hl.exe -console
Avatar billede hassle Nybegynder
24. april 2003 - 15:50 #2
Du går ind i dit CS biblotek, kigger i config.cfg efter en linje hvor der står
console = "0.00000" og sætter den til 1.00000 , antallet af nuller kan jeg ikke huske men er sikker på det er fejlen
GL HF
Avatar billede hassle Nybegynder
24. april 2003 - 15:52 #3
-console virker vist også :)
men tag at sæt din .cfg rigtigt op og skrivebeskyt den, der er en række servere der ændrer din .cfg hvis de kan komme til det - dette kan være MEGET belastende. Det er sikkert også en server der har fjernet din console.
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
24. april 2003 - 15:52 #4
Oki! :)

Mange tak!
Avatar billede soreno Praktikant
24. april 2003 - 15:57 #5
jeg har også altid backup af config.cfg samt soren.cfg (som har nogle custom tilpasning).
når jeg har connectet til en TFC server skriver jeg
exec soren.cfg