Avatar billede bpraem Nybegynder
24. april 2003 - 15:42 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Dlink DI-614+

Hej

Jeg har lige købt denne router, og har så lige til min store rædsel, hørt at man ikke kan bruge den hos CyberCity ! Kan det virkelig passe ?

/Praem
Avatar billede bpraem Nybegynder
24. april 2003 - 15:57 #1
Det er noget med at den kun kan bruges på et "kabelmodem" Det har jeg bare ikke set stå nogen steder!!!
Avatar billede renehinsch Praktikant
24. april 2003 - 16:32 #2
Kan du ikke fortælle hvad du har af forbindelse.
Jeg benytter den selv på en ADSL fra TDC og her benytter du den WAN forbindelse der kaldes PPPoE hvor du angiver konto og password.
Avatar billede bpraem Nybegynder
24. april 2003 - 20:23 #3
Ja! Men det er det der er mit problem ! Jeg benytter ikke PPPoE. Jeg har for tiden en forbindelse fra Tiscali, men skifter snart til CC. Jeg har normalt en Cisco 677 router på forbindelsen. Jeg har et rj13 (telefonkabel) stik fra væggen direkte op i routeren. Det er der bare ikke plads til i en DL-614+. Jeg har hverken skillefilter eller modem.

/praem
Avatar billede bpraem Nybegynder
24. april 2003 - 20:58 #4
Men måske det er muligt at sætte et kabelmodem på ????
Avatar billede kadann Nybegynder
25. april 2003 - 17:10 #5
Du skal blot sætte din d-link router til den router du får fra Cybercity.. så får du godt nok 2 routere på, men det er den eneste måde du kan klare problemet.
Avatar billede megaboot Nybegynder
27. august 2003 - 14:32 #6
Hejsa !
Jeg har selv en D-Link614+ men har da ikke så meget held med at sætte den bag
CC router, den smider DHCP og vil ikke forny, jeg har prøvet at give den en fast uden for CC scoop på lan siden, men det holdt heller ikke i længden, og køre firmware 220 til D-Link ! /MegaBoot
Avatar billede uv34538 Nybegynder
28. september 2003 - 14:18 #7
Jeg har netop købt en D-Link 614+ router, som jeg forsøger at sætte op på min ADSL link til TDC.  Via wizard'en har jeg specificeret DHCP, men når jeg senere ser på Device Info under Status, står der "DHCP Client Disconnected". IP Address og Default Gateway er begge 0.0.0.0.  Hvad mon jeg gør galt?

/Per