Avatar billede devil Nybegynder
21. november 2000 - 13:07 Der er 2 kommentarer

Stadig problemer med grafikkort

mit grafikkort virker ikke til mit grafikkort, hvad kan jeg ellers gøre, når jeg har hentet ny driver til mit grafikkort, men bundkortet stadig ikke godekender grafikkortet og går i sort???
Avatar billede lens Nybegynder
21. november 2000 - 15:23 #1
Hvis du har en athlon processor fra AMD, og et riva tnt2 kort, kunne det godt være et inkompabilitetsproblem.
Har du haft det til at virke, eller er det nyt?
Jeg havde problemet med et aopen pa3000 kort sammen med min athlon.
Avatar billede danish Nybegynder
16. maj 2001 - 22:09 #2
I fald du slås med et onboard agp-grafikkort:
Deaktiver dennes driver i enhedshåndtering under egenskaber og boot til bios hvor du disabler video palette snoop.Flyt eventuelt ram-lakridsen til slot 2 da agp-onboard kun fungerer med ram i slot 1.