Avatar billede devil Nybegynder
21. november 2000 - 12:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med grafikkort

Er der ikke en der kan hjælpe mig dem at finde ud hvilket bundkort der passer til mit grafikkort???? Bundkortets mærke er \"FIC\", og mit nye grafikkort hedder \"Diamond Steelth 16 mb med Savage 4 chipsæt på\". Når jeg sætter det i min pc\'er fryser den når den er på vej ind i Windows eller går fuldkommen i sort skærm når jeg endelig kommer ind i Windows 98. Hvad kan jeg gøre??
Hvis jeg skal have et nyt bundkort, hvilket skal jeg så tage når min CPU=Amd K2 500mhz jeg har 128mb SDRAM og mit grafikkort=Diamond Steelth 16 mb med Savage 4 chipsæt på????

Please HELP ME
Avatar billede ctv! Nybegynder
21. november 2000 - 12:26 #1
Hej Devil

Hvis du skal have et bundkort, skal du bare sørge for det er med Socket 7. Socket 7 passer til din CPU. Kan ikke rigtig se hvorfor den ikke skulle virke til dit bundkort, medmindre det er fra 1. verdenskrig. Men det skulle gerne virke til alle nye bundkort.

Held og Lykke.

CTV.
Avatar billede renny Nybegynder
21. november 2000 - 12:27 #2
kan du starte op i fejlsikret ???????????

Kan du det så skal du ændre skærmkortdriveren til standard vga grafikkort.

Der efter skulle du kunner starte normalt, download evt. nye drivere på www.winfiles.com
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 16:40 #3
hmm - Du kan sikkert klare sagen med en agp driver til dit bundkort.
Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 16:41 #4
Du kan nemlig snildt løbe ind i samme problem hvis du køber et nyt socket 7 bundkort og endnu engang glemmer agp driveren - hvis altså det er det der er galt