Avatar billede dalixam Nybegynder
24. april 2003 - 10:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logitech MX700 på Icemat

Jeg overvejer at købe en Logitech MX700 mus, men jeg vil gerne høre om nogle har erfaringer med, om den virker på en Icemat (Black)?

Jeg har i øjeblikket en Cordless Mouseman Optical og den virker af h... til på min Icemat (bruger derfor bare bordpladen :) så jeg vil gerne vide, om den nye teknologi i MX-serien er bedre.
Avatar billede hassle Nybegynder
24. april 2003 - 10:29 #1
Det er den den kører med en meget højere opdateringsfrekvens (vist 6000fps)
Jeg kender mange der bruger MX500, så det skulle undre mig meget om ikke 700 også virker på icemat.
Bruger selv IE 3.0 på sort icemat, havde problemer med den gamle, curseren fløj rundt tilfældigt) men med en højere opdateringshastighed skulle problemet være løst.
GL HF
Hassle
Visit #Tp.dk
Avatar billede hassle Nybegynder
24. april 2003 - 10:29 #2
Det var så mit svar :)
Avatar billede fckcasper Nybegynder
24. april 2003 - 10:31 #3
jeg har begge dele og de køre fint
Avatar billede dalixam Nybegynder
24. april 2003 - 11:14 #4
Tak for Jeres svar :)

fckcasper, mener du, at du har både MX300 og MX700?
Avatar billede dalixam Nybegynder
24. april 2003 - 11:17 #5
MX500 og MX700 mente jeg
Avatar billede free_help Nybegynder
24. april 2003 - 13:01 #6
Den mus bliver dit bedste køb. Og sammen med den sorte icemat kan det ikke blive bedre. Har du husket at komme "tape" på din nuværende mus ?
Avatar billede the_demon Nybegynder
24. april 2003 - 13:19 #7
Jeg bruger Black Icemat og Mx700 og det kører PERFEKT... EFTER, jeg skiftede den medfølgende "tape" ud med normal blank pakke tape... Tro det eller ej, men det kører MEGET bedre! :-)
Avatar billede dalixam Nybegynder
24. april 2003 - 13:24 #8
Ja, jeg har brugt den medfølgende tape, men ret hurtigt gik musefødderne "igennem" tapen. Ligesom det blev slidt af. Måske skulle jeg prøve med almindelig blank tape :) Tak for tippet.

Jeg er ihvertfald overbevidst, MX700 ryger i indkøbskurven :)