Avatar billede game_tracker Nybegynder
23. april 2003 - 23:11 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

grundboget til 3d max

hvad hedder grundbogen til 3d max. hvem har udgivet den (hjemmeside)
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 00:55 #1
værsgo her er hjemmesiden...www.discreet.com/index-nf.html
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. april 2003 - 01:04 #2
det er en dansk bog
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 01:07 #3
hvad hedder din bog...?
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. april 2003 - 01:17 #4
havede nok ikke lavet dette spm hvis jeg viste hvad bogen hedder men den absolute grundbog til 3d max er dansk
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. april 2003 - 09:31 #5
Hvorfor skulle vi svarer? Du lukker aligevel dine spørgsmål.

Hvis du ikke kan tegne, så skulle du gå på et tegnekursus.
Hvis du kan tegne godt, så kan du begynde med 3d Studiomax.
Hvis du ikke bliver bedre til at tegne, og du ikke kan lide at gå i skole.
Så burde du gå i lære som håndværker, for dem er der brug for i fremtiden.

Der er massere af muligheder; Tømre, gartner, smed mv.

/per
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. april 2003 - 13:15 #6
hoejrup> hvad har det at gøre med en bog??? hvis du finder den bog får du de skide point
Avatar billede hoejrup Nybegynder
24. april 2003 - 13:50 #7
game_tracker>Bog? Det har noget at gøre med dit sidste spørgsmål. Det er en ærlig sag at være en drømmer, men du kommer længst ved at være realistisk.

/per
Avatar billede game_tracker Nybegynder
24. april 2003 - 17:48 #8
hoejrup> ja men nu vil jeg have fat i den bog (koster ca 300,-) og der kommer snart en dims hjem til mig vhor vi skal snakke om det så vil ejg tage resten step by step
Avatar billede game_tracker Nybegynder
25. april 2003 - 12:03 #9