Avatar billede mercedes190e Nybegynder
23. april 2003 - 22:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

front page????

hejsa jeg vil igang med at lave min egen hjemme side om mercedes190e, men ved ikke hvor jeg finder Frontpage programmet??

Jeg er ny i faget.
har en go ven som hjælper mig lidt.

Håber i kan hjælpe mig.

Ps. måske findes der et lettere prog til at lave en hjemme side.

Mvh mercedes190e
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
23. april 2003 - 22:10 #1
Hvis det er Microsoft Frontpage du leder efter, så skal du kontakte din lokale computer butik
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
23. april 2003 - 22:13 #2
du kan evt. finde nogle gratis html editors her, hvis det har interesse:

http://www.tucows.com/htmledit95_default.html
Avatar billede kbonline Nybegynder
23. april 2003 - 22:15 #3
2 muligheder

1: brug den gratis version (frontpage express) der en med i internet explorer
2: køb den rigtige version ved din lokale edb forhandler pris ca. 1500-2000 kr.

express versionen kan da godt lave hjemmesider, men den har mnage begrændsninger i forhold til den fulde version (jeg mener den nyeste er ver. Frontpage 2002)
Avatar billede fmll Nybegynder
23. april 2003 - 22:20 #4
Hej m 190
Der ligger en mini udg. af Frontpage i windows eller officepakken der hedder FrontPage expres. Den er ret let at lære, du skal bare oploade siden i et FTP program, som du finder på nettet, feks.http://tucows.tdconline.dk/preview/195136.html
Husk hvis du køber FrontPage kan du oploade direkte uden et FTP program, men der hvor du hoster din side skal du have FrontPage ekstention (en host der bruger FrontPage koder) og det koster normalt ca. 100 kr. og derefter kan du ikke oploade med et FTP program.
Håber du engang om ca. 300 timers hårdt arbejde bliver god til det, da det er meget spændende.

Hilsen fmll.
Avatar billede mercedes190e Nybegynder
23. april 2003 - 22:22 #5
Jeg har engang haft en program som kunne lave hjemmme side. uden at bruge de der html koder. hvor man bare kunne sætte billeder ind og skrive og rette i tekster. men har ikke den pc mere og program. og kan ikke huske hvor jeg fik den fra.. det er nogen år siden. måske i kender et program???
Avatar billede mercedes190e Nybegynder
23. april 2003 - 22:26 #6
jeg har xp pro men har ikke officepakken..
Avatar billede fmll Nybegynder
23. april 2003 - 22:29 #7
Det er der masser af programmer der kan.
Prøv feks.
http://tucows.tdconline.dk/htmlbeginner95_default.html
der er nogle gode freeware programmer der ikke bruger HTML.
Se efter WYSIWYG programmerne.
fmll
Avatar billede mercedes190e Nybegynder
23. april 2003 - 22:34 #8
har lige kigget lidt på siden men kan ikke se noget men WYSIWYG!!! ved ikke rigtigt hvad det er?
mercedes190e
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 22:38 #9
WYSIWYG=What You See Is What You Get
:o)
Avatar billede hcma Novice
23. april 2003 - 23:15 #10
WYSIWYG=What You See Is What You Get = hvad du ser er hvad du får.
Avatar billede hcma Novice
23. april 2003 - 23:17 #11
en anden mulighed er Stones Webwriter (freeware)
kan downloades her:
http://www.stoneware.dk/