Avatar billede hawkpapa Juniormester
23. april 2003 - 21:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Diablo II LOD

Hej Eksperter

Jeg har et problem med Diablo II, når jeg skal logge på  BattleNet kommer der en meddelse der siger : IF USING A MODEM, YOU MAY NEED TO CONNECT TO YOUR INTERNET SERVICE PROVIDER BEFORE CONNECTING TO BATTLE.NET, hvad betyder det ?? Jeg har ADSL og min PC er en Athlon Xp 2000 og styresystemet er Win XP DK, det har virket før, hvorfor virker det så ikke nu.
På forhånd tak for hjælpen

Hawkpapa
Avatar billede sneakie03 Nybegynder
24. april 2003 - 02:03 #1
ordret betyder det:
HVIS DU BRUGER ET MODEM, SKAL DU MULIGVIS OPRETTE FORBINDELSE TIL DIN INTERNETUDBYDER, FØR DU OPRETTER FORBINDELSE TIL BATTLE.NET

hvis du er sikker på at den kan komme på internettet ved jeg ikke hvad der er galt...
Avatar billede hawkpapa Juniormester
24. april 2003 - 08:08 #2
Jeg er sikker på at den går på nettet alt andet virker Eks Battlefield.
Skal jeg søge hjælp hos TDC ?????
Jeg er jo logget på med det samme jeg tænder min Pc så jeg er på nettet med det samme.
Avatar billede dj_elefant Nybegynder
24. april 2003 - 08:45 #3
Ellers er det fordi du har downloaded det der program så det kan køre uden cd

Vis du har downoaded det (eller fået det af en ven) så kan du ikke spille battle.net
Avatar billede hawkpapa Juniormester
24. april 2003 - 13:14 #4
Jeg har det originale spil og har ikke noget nocd tjek liggende.
Avatar billede hawkpapa Juniormester
25. april 2003 - 14:40 #5
Jeg lukker spørgsmålet