Avatar billede don_k Nybegynder
23. april 2003 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

1024/256 eller 1024/512 ??? Hjælp søges

Hej...
Jeg står for, at skal have adsl ved TDC og er kommet lidt i tvivl. Er der nogen forskel på forbindelsen om den er 1024/256 eller 1024/512 når jeg hovedsageligt skal bruge forbindelsen til spil og mail??? Eller er uploaden vigtig i den sammenhæng???
Håber eksperterne (Jer) kan svare mig hurtigt..
MVH
Don_K
Avatar billede tazly Nybegynder
23. april 2003 - 14:52 #1
1024/256 er ok. Har selv haft den med cybercity og det er en fin konfiguration, selvom du har 4 gange så meget dl som ul.
Pas på hvis du uploader meget kan din download lammes. Fx ved brug af kazaa eller lignende.
Avatar billede exe-s Nybegynder
23. april 2003 - 14:53 #2
Hvis du sender store filer er det jo bedst at have 512 i upload.
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2003 - 14:54 #3
En høj upload hastighed er go' hvis du spiller meget online. I så fald ville jeg anbefale 1024/512.
Men ellers er 1024/256 en kanon linie
Avatar billede kadann Nybegynder
23. april 2003 - 14:55 #4
De ekstra 256 kbit i upstream er ikke de ekstra penge værd, med mindre du sender ekstremt mange mails, eller har en eller anden form for server kørende.

Mht. spil, så vil du ikke kunne mærke forskel på 256 kbit upstream eller 512 kbit upstream.. det er ihvertfald min oplevelse, og jeg har været på med MANGE forskellige ADSL hastigheder.

Så, kort sagt.. vil du køre server, så brug de ekstra penge, hvis ikke.. så spar dem. :)
Avatar billede don_k Nybegynder
23. april 2003 - 15:01 #5
Tak for de hurtige svar!!!
Det er et fedt forum!!!
Klø på

Mvh.
Don_K