Avatar billede hansjensen Nybegynder
23. april 2003 - 11:21 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilken webserver (software) ??

Jeg ønsker at finde et godt webserver program.. som både skal kunne håndtere webmail og pop3. Det skal bruges på windows... Må gerne koste.. Ikke en bondegård..
SKAL være brugervenligt... på installationssiden..

GODE erfaringer med dette . På forhånd tak.
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. april 2003 - 11:29 #1
Så skal du have både en webserver og en mailserver. du kunne kikke på

IIS og Exchange til windows (den løsning koster en del)
Eller Apache og argosoft til windows (gratis) www.apache.org og www.argosoft.com
Eller Apache og Qmail til linux (gratis)
Avatar billede hansjensen Nybegynder
23. april 2003 - 11:31 #2
Ja.. sidder og smågriner lidt af mig selv.. havde åbenbart for travlt med at skrive.: DET er kun en mailserver jeg skal have sat op... SÅ det drejer sig kun om MAIL..  UNDSKYLD

Hvilke af disse er mest nyttige... ?? nemme at bruge. m.m.
Avatar billede hansjensen Nybegynder
23. april 2003 - 11:45 #3
Sidder og kigger på argosofts.. og kan ikke helt se om den skulle have unlimited brugere (tænker på proudgaven)  Det er et krav.. at der er ubegrænsede brugere på denne mailserver..
Avatar billede bufferzone Praktikant
23. april 2003 - 12:14 #4
Jeg mener ikke argosoft har begrændsning på antallet af brugere, det er jeg i hvert tilfælde aldrig stødt på før.
Argosoft er ret let at bruge og fungere rimeloigt stabilt, har selv kun leget med den, men kender flere der har den i drift
Avatar billede hansjensen Nybegynder
25. april 2003 - 10:53 #5
takker ;-)
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
25. april 2003 - 11:09 #6
Nu spørg jeg nok dumt men kan man bruge en mailserver til noget uden et domæne?