Avatar billede duller Nybegynder
20. november 2000 - 22:24 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

fejl med windows måske

jeg har et lille problem.
Når jeg bruger min notepad og scrooler ned på siden kører alle bogstaverne ind i henanden. Denne fejl sker også andre steder i windows, f.eks når jeg skriver en ip adresse i netværk i controlpanelet.
Hvordan kan jeg hindre dette i at ske????
Avatar billede cstern Nybegynder
20. november 2000 - 22:31 #1
prøv at opdatere din skærmdriver.
Avatar billede apollo69 Nybegynder
20. november 2000 - 23:46 #2
Generel oprydning og defragmentering kan måske hjælpe lidt. Og så cstern´s forslag.
Avatar billede minau Nybegynder
20. november 2000 - 23:49 #3
Hvis fejlen ligger nogen steder er det i notepad

Men problemet opstår når der er en MEGET lang linje.

Du kan løse problemet ved at vælge \"text ombrydning under rediger
Avatar billede disky Nybegynder
21. november 2000 - 08:34 #4
Ja eller en ordentligt editor, f.eks. wordpad (okay måske ikke en editor men kan bruges) eller download UltraEdit.

Men defrag, og oprydning skulle ikke have det mindste betydning.
Avatar billede beaviz Nybegynder
21. november 2000 - 08:49 #5
Hvilken font er der tale om?
Avatar billede duller Nybegynder
21. november 2000 - 17:10 #6
Det er ikke kun i notepad at der er et problem.
og det hjelper ikke at skifte font, det hjælper heller ikke at defrag eller disk opryde.
Men det hjelper at geninstalere windows.
men det er så besværeligt efter som det sker hvergang.
Avatar billede disky Nybegynder
22. november 2000 - 08:58 #7
det var godt nok underligt, jeg har aldrig haft det problem ud over med txt filer med styrekoder i.
Det for notepad til at tilte helt vildt.

Men ligefrem geninstallere, nope ikke her hos mig.

Prøv at find nye drivere til hele dit system, de er meget vigtige
Avatar billede cstern Nybegynder
22. november 2000 - 13:58 #8
Hmm, det kunne faktisk godt lyde som om dit grafikkort er defekt. Hvis du har mulighed for det så prøv med et andet grafikkort.
Får du også crappet displayet op generelt? Streger / prikker osv?
Fik du prøvet med en ny (anden) display driver?
Avatar billede disky Nybegynder
22. november 2000 - 14:00 #9
eller har du overclocket det ?
Avatar billede duller Nybegynder
22. november 2000 - 22:27 #10
ja jeg har prøvet en anden display driver og den gør stadig det samme.
jeg har ikke overclocket mit grafikkort...