Avatar billede fritzz Nybegynder
20. november 2000 - 20:24 Der er 28 kommentarer

Træt af overpriser!!!

Mit spørgsmål lyder: Hvorfor tror alle folk, at de kan få flere tusind kroner for deres gamle skrabede systemer?! Jeg har været på jagt efter en brugt computer (komplet eller bare nogle dele), men det er simpelthen ikke muligt at finde noget som helst, som bare er en smule fornuftigt! Er der ikke nogen der selv har noget til salg, eller som kender et godt sted? Det eneste krav jeg har til computeren er, at den helst ikke må være under 200MhZ og så skal prisen selvfølgelig være derefter!
Avatar billede krusell Nybegynder
20. november 2000 - 20:26 #1
Hvor meget vil du give?
Ellers så prøv at kigge hos www.overclocking.dk
De har rimelige priser, men det er så et spørgsmål om du tør tage chancen der....
Avatar billede limemedia Nybegynder
20. november 2000 - 20:26 #2
intet er gratis min ven :)
Avatar billede cvsac Nybegynder
20. november 2000 - 20:26 #3
hmm har du prøvet nogle newsgroups ?
pårøv feks dk.marked.privat.edb !
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
20. november 2000 - 20:26 #4
bare et skud, men har du prøvet den blå avis online eller xql auktion? det har du sikkert :)
Avatar billede krusell Nybegynder
20. november 2000 - 20:28 #5
Hvad ville du f.x. give for et Asus P5A mobo, med en 500 Mhz (kan klare 525) Globalwin køler og 64 mb ram? ;-)
Avatar billede handmade Nybegynder
20. november 2000 - 20:28 #6
Mange kan ikke forstå/acceptere at deres 3 år gamle 15000 kr. system ikke er mere end højst 1000 værd i dag... Surt show
Avatar billede fritzz Nybegynder
20. november 2000 - 20:30 #7
Jeg har prøvel DBA, QXL og Bid2Day og mange andre, men det er dælme svært at finde noget.

ljweb>>Det er jeg udemærket klar over, men når man for brugtprisen kan få en ny, som er hurtigere er der altså noget galt!
Avatar billede krusell Nybegynder
20. november 2000 - 20:30 #8
Min 166 kostede faktisk 6000 kroner da jeg købte den og jeg har putte cd-rom og lydkort i siden, du skal få den for halv pris, 3000 kr ;-)
Avatar billede fritzz Nybegynder
20. november 2000 - 20:36 #9
krusell>> Du kan ikke få 3000 kr for en sølle 166MhZ i dagens Danmark. Det tror jeg simpelthen ikke på!!!
Avatar billede handmade Nybegynder
20. november 2000 - 20:41 #10
Du kunne jo prøve at annoncere noget i denne retning (her op til jul!)

Købes minimum (ydeevne) til X antal kroner.
Porto betales af mig (tlf.:xxx)

Det kan jo være nogle føler sig lidt fattige...
Avatar billede fritzz Nybegynder
20. november 2000 - 20:44 #11
Det kunne måske godt være en mulighed, men der burde være masser af opgraderings glade mennesker, som er interesseret i alt saælge mig noget gammelt hardware!
Avatar billede krusell Nybegynder
20. november 2000 - 20:45 #12
Det var en joke
;-) betyder \"med et glimt i øjet\"
Og jeg har ikke engang den maskine mere...
Den har min søster købt ;-)
Avatar billede fritzz Nybegynder
20. november 2000 - 20:48 #13
krusell>> OK, jeg er ikke vist ikke helt inde i det der fagsprog!
Avatar billede fritzz Nybegynder
20. november 2000 - 20:52 #14
Jeg lader spørgsmålet ligge lidt. Det kan jo være, at der er nogle, som mangler penge til julegaver...!
Avatar billede maniacdog Nybegynder
20. november 2000 - 21:19 #15
hmm
Krussel> kunne man evt. få nogle flere detaljer omkring det du sælger?

(Asus P5A mobo, med en 500 Mhz (kan klare 525) Globalwin køler og 64 mb ram)
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
20. november 2000 - 21:30 #16
hejsa

hvad mangler du af hardware, for jeg har nogle maskiner stående.

- Emu
Avatar billede maniacdog Nybegynder
20. november 2000 - 21:31 #17
læs hans indlæg ;)
Avatar billede maniacdog Nybegynder
20. november 2000 - 21:32 #18
men øhh har du noget dual liggende?
(Bare motherboard, ram og cpu\'er?)
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
20. november 2000 - 21:39 #19
øhhm. hvad er det nu det heder, altså jeg har nogle ram liggende, det er ikke 128pins og heller ikke PC100, jeg har også et skærmkort og lidt andre små dele

- Emu
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
20. november 2000 - 21:40 #20
og jeg har en cpu jeg tror den er 166 eller 133mhz men inge dual bundkort
Avatar billede emulatorspil.dk Nybegynder
20. november 2000 - 21:41 #21
inge = ingen
Avatar billede denboj Nybegynder
20. november 2000 - 22:04 #22
lad folk brænde inde med deres lort. Jeg har opgivet at finde en brugt computer af samme årsag og købt en ny istedet - håber du får held og lykke med det
Avatar billede krusell Nybegynder
20. november 2000 - 22:26 #23
maniacdog> Det er en K6-2 500 mhz på et asus p5a bundkort med en globalwin køler og 64 mb ram...
Men sælger først efter jul, ville bare høre hva han mente man kunne tage for det....
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2000 - 22:42 #24
133 MHZ maskiner sælges glat væk nu for mellem 1000 og 2000 kr. . Brugerne er selv med til at byde det op inde på jubii Auktion, så det må være prisen. Samme pris ses i Gul og Gratis.
Avatar billede fritzz Nybegynder
21. november 2000 - 13:36 #25
Det kan da godt, at jeg bare skal købe noget nyt. Men så står jeg bare med endnu et problemer. Det er ikke muligt at finde noget af ældre dato, der prismæssigt kan svare sig at købe og hvad skal man købe? Der kommer jo hele tiden nye ting på markedet og det er umuligt at følge med. Det er derfor jeg helst vil købe noget af lidt ældre dato, da det er min opfattelse, at man får mere for pengene!
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. november 2000 - 13:39 #26
Fritzz>>> Tror desværrer ikke at du kan få det så billigt... hvis jeg havde en 233 mhz tilovers ville jeg hellere sætte den op som server ind sælge den så billig som du ser ud til at ville have den.

Avatar billede denboj Nybegynder
21. november 2000 - 16:43 #27
jeg tror det bedste køb man kan gøre PT er at købe et forholdsvist nyt system - altså ikke 1.2 GhZ eller deroppe af - Mere noget i retning af 700 Tbird med a7v bundkort.
Avatar billede cvsac Nybegynder
01. marts 2001 - 12:30 #28
burde du ikke acceptere / ikke accpetere spm. da det er temligt gammelt ....