Avatar billede stenhaug Nybegynder
22. april 2003 - 12:58 Der er 4 kommentarer

NetWare i XP Home Edition

Jeg har netop købt en Dell laptop med Win XP Home Edition, og da jeg gerne vil på netværket på min skole, mangler jeg muligheden for at køre NetWare, men det er åbenbart ikke muligt i XP Home Edition...
Er det muligt at installere det fx fra en XP Pro cd el. lign.?

Mvh Stenhaug
Avatar billede jensendk Nybegynder
22. april 2003 - 13:00 #1
Hvad mener du lige med at  køre netware? Klienten henter du fra Novell.com, hvis det er netware du mener...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. april 2003 - 13:01 #2
Avatar billede NanoQ Nybegynder
22. april 2003 - 13:03 #3
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
22. april 2003 - 14:52 #4
Jeg kører selv Windows XP Pro. med en Novell Client ver. 4.83 og det virker fint.

Du kan hente den her:
http://download.novell.com/filedist/pages/PublicSearch.jsp