Avatar billede lagermus Nybegynder
21. april 2003 - 23:08 Der er 2 løsninger

Trustlib

Hejsa,

Jeg har brug for at vide præcist hvad biblioteket trustlib bruges til. Det findes som regel under x:\winnt\java\trustlib.

Jeg skal vide dette da jeg er nød til at slette dette bibliotek (hvorfor? - lang historie, ikke relevant). Hvad vil det betyde at det slettes? Hvilke begrænsninger sætter det?

Jeg søger en overordnet forklaring af trustlib biblioteket. Håber I kan hjælpe

/Myglegaard
Avatar billede arne_v Ekspert
21. april 2003 - 23:17 #1
Så vidt jeg kan læse mig til er det noget der bruges til Java-COM
integration.

Læse f.eks.:
  http://www.microsoft.com/mind/0497/javacom.asp

Og jeg har ikke den fjerneste anelse om hvad der sker hvis du sletter
det.

Hvis du konsekvent bruger SUN JVM og ikke laver Java-COM integration, så
burde der ikke ske noget.

Jeg ved ikke om MS JVM virker uden det directory.

Prøv det !
Avatar billede lagermus Nybegynder
22. april 2003 - 10:46 #2
Tak for dit svar Arne, det var umiddelbart også min vurdering. Nu er den så styrket :-)

Jeg kan ikke teste det på min lokale maskine, da bib. skal slettes på en masse klient maskiner, som jeg ikke lige kender opsætningen på.

Konklusionen må være at det bib. er fuldt ud MS JVM relateret, og at det bruges i forbindelse med Java-COM integration.