Avatar billede henni80 Nybegynder
21. april 2003 - 18:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Runtime Error

Hey
Jeg får meget ofte denne fejlmeddelse når jeg surfer rundt på nettet - er der nogen der kender til problemet?

------------------------------
Error
A Runtime Error has occurred
Do You wish to Debug?

Line: 15
Error: Object expected

Yes      NO
------------------------------
(er ikke helt sikker på hvilken kategori spørgsmålet går ind under, da jeg ikke ved hvad problemet er...)
Avatar billede prodic Mester
21. april 2003 - 18:22 #1
har du under funktioner->avanceret slået script debugging fra?
Avatar billede mcaspersen Nybegynder
21. april 2003 - 19:42 #2
Du bør opdatere din Internet Explorer til en nyere version, da din browser sikkert ikke er i stand til at læse nogle sider med nyeste funktioner

http://windowsupdate.microsoft.com
Avatar billede henni80 Nybegynder
23. april 2003 - 09:38 #3
mcaspersen: Når jeg laver en scaning over min computer inde på siden får jeg følgende at vide:

Der er ingen tilgængelige opdateringer i øjeblikket
Der er ingen tilgængelige opdateringer til din computer. Kom tilbage senere.

I øvrigt kører jeg med XP Pro. og Explorer 6.0
Avatar billede henni80 Nybegynder
23. april 2003 - 09:40 #4
prodic: Jeg har lige prøvet som du skrev - så nu venter jeg lige lidt og ser om det virker. Vender tilbage hertil om et par dage med svar :)
Avatar billede henni80 Nybegynder
24. april 2003 - 23:22 #5
prodic: smid et svar så du kan få point - det virkede :)
Avatar billede prodic Mester
25. april 2003 - 06:26 #6
done :)