Avatar billede faizan Nybegynder
21. april 2003 - 12:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blå Fejl ved opstart

Windows ME -

Jeg får en blå skærm ved opstart af min computer/spand.
Der står noget med VxD og så noget med Vnetbios noget i den retning. Hvis jeg så reseter min computer og vælger opstart Normal istedet for fejlsikret tilstand, kommer computeren normalt ind i windows.

Nu hvor jeg sidder og tænker over det, har jeg sådan set på fornemmeren hvad det er. Tror det er mit USB webcamera -det drillede også for nogle år siden. Tror lige jeg vil fjerne driveren.. eller noget

men har I foreslag? og NEJ det er ikke ME - det drillede også på 98.
Avatar billede faizan Nybegynder
21. april 2003 - 13:06 #1
har fixet det :)
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
21. april 2003 - 13:11 #2
Hvordan?
Avatar billede faizan Nybegynder
21. april 2003 - 13:11 #3
fjernede bare cameraet :)
Avatar billede faizan Nybegynder
21. april 2003 - 13:22 #4
usb stikket