Avatar billede mobz15 Nybegynder
21. april 2003 - 01:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

tv rip

Nogen der ved hvordan man ripper en film fra tv´et, gerne en kom med en guide om det :D
Avatar billede caroc Praktikant
21. april 2003 - 01:30 #1
hvilke specifikationer har din pc?? hardware, OS... osv..
Og har du et tv-kort?
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. april 2003 - 01:31 #2
Det ka' man ikke. Men du kan da optage den hvis du har TV-in
Avatar billede dalli Nybegynder
21. april 2003 - 01:37 #3
det er vist også det han mener doggy82! vil jeg tro i en normal ripping procedure (DVD) gemmer man da også først dvd'en på pc'en ...
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2003 - 01:47 #4
dette er et rimligt ulovligt emne...
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. april 2003 - 01:51 #5
dalli>> Ja ja - det er jo det jeg siger
Avatar billede a_eriksen Nybegynder
21. april 2003 - 02:08 #6
nowoe: Så du mener altså også at det er ulovligt at optage et tvprogram på video for at se det senere? Hvorfor skulle det være ulovligt bare fordi der er en computer indblandet?
Avatar billede zyco Nybegynder
21. april 2003 - 10:57 #7
ja Jeg har tv-in, men er der ingen der har en guide?
Avatar billede Slettet bruger
21. april 2003 - 19:04 #8
Jeg tror ikke en guide er nødvendig.
Du skal bare have et program der kan optage det der bliver vist på skærmen.
Det skulle være lige til at gå til.

kig evt. her: http://download.com.com/3120-20-0.html?qt=tv%2Brecord&tg=dl-2001&search=+Go%21+

....og ellers er der jo altid google :o)
Avatar billede pondo Nybegynder
23. april 2003 - 14:31 #9
hvad software har du med til dit tv kort???
bruger selv virtual dub, som virker glimragende!!! ;-)

Pondo and out

ps. kig herind for tutorials til alt indenfor dette emne www.divx-digest.com
Avatar billede bentn Nybegynder
30. april 2003 - 19:14 #10
a eriksen.- Det kan du ikke sammeligne, video anolog signalet, ændres når det overførres til computer.
Avatar billede a_eriksen Nybegynder
30. april 2003 - 22:01 #11
bentn: Og hvad skulle det have med sagen at gøre? Både analog og digital kopiering til privat brug er tilladt i Danmark.
Avatar billede bentn Nybegynder
30. april 2003 - 22:38 #12
Enig, men ingen nævnte privat forbrug.Ripper du f.eks en film og sender via nettet til Moster Karen er det ulovligt.- derfor for du så andre ulovlige muligheder, når en computer er indblandet, som du selv skriver.
Avatar billede a_eriksen Nybegynder
30. april 2003 - 23:00 #13
Det var heller ikke nogen der nævnte at det ikke var til privat brug.
Avatar billede bentn Nybegynder
01. maj 2003 - 19:51 #14
næe, men du nævnte hvad forskel der kunne være hvis en comp var indblandet,
og det har jeg derved gjort :)