Avatar billede recycled Nybegynder
20. april 2003 - 18:11 Der er 2 kommentarer

Jeg kan ikke starte Debian installation :(

Jeg har downloaded debian 3.0 r1 1386, og brændt den på en cd... men da jeg så ville starte gik den død. den går død lidt efter man skal trykke enter... Det sidste den skriver er : "Niform CD-ROM driver Revision :  3.11"

Jeg ved ikke hvad der er galt, eller hvad der kan være galt... Jeg har været ude for, tidligere, at debian ikke ville starte ortenligt... men jeg kan ikke huske hvad det var.

Er der nogen som har en løsning på mit problem ? Compyteren er forresten af nyre dato, ala 1200 MHz 256MBram GeForce 2 osv.
Avatar billede characterx Nybegynder
29. april 2003 - 09:35 #1
Har du prøvet at starte installationen med en diskette?
Avatar billede theboogieman Nybegynder
29. april 2003 - 22:25 #2
Jeg er ikke helt med, du kan ikke starte computeren nu, eller er det naar debian booter at det gaar galt. Har du faet debian installeret ordenligt?
Du bruger 'den' og 'det' lidt for meget, skriv konkret hvad der sker og hvornaar. :)