Avatar billede nanker_phelge Nybegynder
20. april 2003 - 17:34 Der er 1 kommentar

Sony Ericsson R600

Goddag
Jeg vil inden jeg smider telefonen til reparation hos sonofonos.. Høre "The Xperts" ad.

1. Problem
Når jeg vil sende en sms. Så når modtageren modtager min besked siger den "Beskeden kunne ikke vises" hvad fanden er der med min telefon!. Det skal så siges det ikke sker hele tiden.

2. Problem
Når man har rettet profilerne til ens personlige bhov kan den godt finde på at restarte det hele undtagen at slette numrene i tlfbogen

HVAD SKER DER........

/Ude
Nanker...!
Avatar billede lacalifornia Nybegynder
20. april 2003 - 22:16 #1
Nu vil jeg så lige sige, at jeg efter at have en Ericsson R600 i ca. 4 måneder var meget tæt på nervesammenbrud og brændte den af. Der er bare SÅ mange fejl og irreterende småting.
Alt i alt: en lortetelefon.

Det med "beskeden kunne ikke vises" skyldes, at nogle af de tegn og objekter man kan indsætte i sms'erne kun kan vises på andre Ericsson-telefoner. Dit andet problem har jeg så ikke været ude for, men det er sandsynligvis en softwarefejl, som der jo er så mange af på den telefon...