Avatar billede sv_bb Nybegynder
20. april 2003 - 14:30 Der er 12 kommentarer

Burde ikke være et problem!

Sidder med min vens computer... 2.5 ghz, 1 gb ram, ja faktisk er alt næsten "up to date" af hans hardware.

Der er ingen problemer med computeren... Den starter hurtigt op og lukker hurtig ned og yder det den skal, så beder han mig updatere hans computer med nye drivers hvorefter jeg installere alle nye drivers fra windows update samt til grafikkort og lign. så han ikke har problemer fremover, men så kom problemerne ellers. Skal computeren starte, så tager det langtid inden den er inde i windows og samme sker når den skal lukke ned "Windows lukker" hvorefter der går minutter inden noget sker og generelt er systemet blevet langsomt.

Så er der nogen der har et svar på dette, så ville jeg blive meget glad. Det kan ikke være rigtig at man updatere og så smadre det alt.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
20. april 2003 - 14:44 #1
Avatar billede hcma Novice
20. april 2003 - 14:48 #2
Så kommer den gode gamle:  Hvis det virker, hold fingrene væk!!
Hvad med en stystemgendannelse til en dato, hvor det hele funkede
Avatar billede ms20 Nybegynder
20. april 2003 - 14:52 #3
ved du hvor systemgendannelse ligger?
Avatar billede perth0 Nybegynder
20. april 2003 - 16:31 #4
Hvis det er de nyeste Nvidia grafikdrivere, så rul tilbage til den foregående.
Avatar billede plex85 Nybegynder
21. april 2003 - 23:30 #5
Hi ! systemgendannelse finder du v Start/alle programmer/tilbehør/systemværktøjer/Systemgendannelse.
hilsen Easy
Avatar billede hcma Novice
22. april 2003 - 01:20 #6
sv bb>>> hvad med lidt respons. Skrider det fremad. Er der noget der virker.
Avatar billede fet321 Nybegynder
30. maj 2003 - 18:06 #7
catbody >> Tror ikke du skal regne med respons. Se evt. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=sv_bb&option=22
Avatar billede hcma Novice
30. maj 2003 - 19:19 #8
Med alt det "sv bb" har liggende åbent, burde han slettes.
Avatar billede ms20 Nybegynder
30. maj 2003 - 19:22 #9
Hva med at anmelde ham?
Avatar billede hcma Novice
30. maj 2003 - 19:56 #10
er anmeldt
Avatar billede fet321 Nybegynder
30. maj 2003 - 20:01 #11
Han er blevet anmeldt i et andet spørgsmål tidligere i dag.
Avatar billede fet321 Nybegynder
30. maj 2003 - 20:03 #12
2 x nu :)