Avatar billede silickon Nybegynder
20. april 2003 - 13:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mobiltelefoni ->Logoer.

Hey...
Dette er nok et lidt utraditionelt spørgsmål herinde, men jeg ved ik helt hvor jeg ellers skal få svar på det.
Når jeg sender bud efter et logo står der "Beskeden er sendt" men så sker der aldrig mere.
Det er ligemeget hvilken side jeg gør det fra, altså om det er til 1208 eller 1231. Jeg har en helt ny Nokia 3410, med et orange abonnement.
På de forskellige sider står der at orange kan modtage logoer, og at Nokia 3410 også kan, så jeg kan ikke helt hitte ud af hvorfor jeg ikke kan.
Håber en kan hjælpe.
Avatar billede sirel Nybegynder
24. april 2003 - 10:54 #1
Har du GPRS ? i dit abb ?
jeg har nemlig Sonofon og har GPRS, og efter jeg fik det. kan jeg ikke modtage logoer eller ringetoner.. :(
Avatar billede silickon Nybegynder
29. november 2003 - 20:15 #2
.