Avatar billede raziel Nybegynder
19. april 2003 - 16:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Freelancer id account og stemmer

Hej jeg har et problem med min id account i multiplayer i freelancer.
Hver gang jeg prøver at joine et game så siger den at der er noget galt med accounten.
Har i et svar eller en ny account.

Jeg har også et problem med stemmerne i Freelancer DER ER INGEN Hvad kan det skyldes og hvad kan jeg gøre????

VH Raziel
Avatar billede torben.s Nybegynder
19. april 2003 - 19:43 #1
løsningen til dit lydproblem kan du læse i nedenstående forum. det hjalp mig at gøre som de skriver i post 1 og 2. bemærk at forummet ikke virker lige nu, men prøv senere at komme ind.
Avatar billede torben.s Nybegynder
19. april 2003 - 19:44 #2
Avatar billede popsy Novice
20. april 2003 - 02:09 #3
Beklager for følgende spørgsmål, og hvis du anser det for værende spam, så se venligst bort fra det :)

Er du tilfreds med spillet, lever det op til dine forventninger osv.? Jeg er nemlig meget varm på at købe det, men der er egentlig ikke mange anmeldelser at læse :(
Avatar billede raziel Nybegynder
20. april 2003 - 11:06 #5
Ja jeg syntes at spillet er være at købe
Bare multiplayer er mere end godt

Godt råd KØB DET
Avatar billede popsy Novice
20. april 2003 - 13:43 #6
Ok, will do! Tak :)