Avatar billede l_madzen Nybegynder
19. april 2003 - 00:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SB Live! 5.1 player, digi out only?

Jeg har en række problemer med mit SB Live! 5.1 kort.

Jeg fandt ud af at man kunne få et stik så det lille minijack digiout kunne laves om til et almindeligt rca coax. kabel (www.sandberg.dk)
Det kørte jeg så ind i min digitale reciever (Marantz SR7200), men den eneste måde jeg kan få lyd ud er ved at krydse boksen "digital output only" af.
Det er også fint nok når jeg skal høre mp3'er, men hvis jeg gerne vil bruge høretelefoner til f. eks. spil skal jeg åbne "creative surroundmixer" og slå digi-out fra..

Kan man ikke få en driver der kan klare at begge udgange er aktiveret?

Derudover kan jeg heller ikke få lyd ud af andre højttalere end frontvenstre og fronthøjre..
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 08:47 #1
Luk det ene af dine spørgsmål makker. Du må ikke have to åbne om samme emne. Læste du ikke reglerne da du oprettede??
Avatar billede l_madzen Nybegynder
19. april 2003 - 11:00 #2
Men hvordan?
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:17 #3
Hmm!! ja hvor mon reglerne er *LOL*
Avatar billede lrd Nybegynder
19. april 2003 - 14:17 #4
Avatar billede l_madzen Nybegynder
20. april 2003 - 19:26 #5
Jeg har læst reglerne geni. Jeg ved GODT det ikke er tilladt. Jeg kan bare ikke finde ud af at lukke det igen.. Og det ser det ud til at du heller ikke gør.