Avatar billede camino Nybegynder
18. april 2003 - 23:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IP telefoni

Ville gerne vide noget mere om IP-telefoni, vil gerne vide havd det koster, og om det overhoved er muligt/kan svare sig at få som privatperson!

nogle links til informations sider med dette....på dansk,tysk eller engelsk ville være godt!

behov:
1: ringe fra PC til fastnet telefon eller mobil
2: ringe til udenlandske fastnet telefoner

krav:
1: lyd osv. skal være den samme som alm. telefon (minimum)
2: skal være billigt

Det er sq for dyrt at snakke over tlf. med venner og familie i diverse EU lande, og drop ICQ og det der....det har de ikke, men tænkte når nu jeg har ADSL må man vel kunne finde på noget....eller!?!

(diskuter - det er fri debat)
//Camino
-jeg fordeler de 100point som jeg syndes, efter deltagelse i mit spm...!
Avatar billede medions Nybegynder
18. april 2003 - 23:12 #1
Dette har været oppe 100 gange før...
Prøv at bladre alle disse debatter igennem, jeg er næsten sikker på du kan få svar på alle dine spm's der!

http://www.eksperten.dk/list.phtml?method=and&excerpt_on=1&searchtype=txt&words=ip+telefoni

//>Rune
Avatar billede camino Nybegynder
18. april 2003 - 23:24 #2
ikke ip+telefoni (kun IP-telefoni) der er ikke så mange indlæg når du søger på iptelefoni som oxo har en relevans....og de forskellige links virker ikke, har været det igennem her som jeg gider at se...
Avatar billede camino Nybegynder
23. april 2003 - 01:07 #3
lukker
Avatar billede camino Nybegynder
23. april 2003 - 01:07 #4
:-)