Avatar billede kennethjen Nybegynder
18. april 2003 - 15:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Speedstream 2601

hvordan åbner jeg de porte i en speedstream router, som jeg skal bruge for at kunne diverse ting i windows messenger???

med venlig

Kenneth
Avatar billede riversen Nybegynder
18. april 2003 - 16:35 #1
log på routeren via http://192.168.0.1

kig efter napt, nat eller port forwarding eller lignende. Der kan du gøre det. Men kig iævrigt i din manual til routeren. Der står det i
Avatar billede magr Nybegynder
18. april 2003 - 21:35 #2
Hej Kenneth

http://192.168.1.1 -
Avanceret konfiguration -
Specielle Internet
Applikationer

Derefter vælger du en på listen eller du selv tilføjer en... og i tcp eller upd skal du angive hvilke port der skal være åben, eller du kan angive at eksp. fra port 20 til 60 er åbne

husk også at når du valgte i starten skal du have valgt åben router ellers mener jeg ikke du kan sætte dem :-)
Avatar billede jumber Nybegynder
18. april 2003 - 23:22 #3
Jeg ved ikke om Hjemmesiden virker mere

www.dsl-faq.dk

Den er god der kan du læse hvordan man åbner alle porte i sin router
Avatar billede phones Nybegynder
19. april 2003 - 22:30 #4
Hej Kenneth det kan du ikke i Speedstream 2601 (i hvert fald ikke i den gamle model)
Avatar billede superanden Nybegynder
19. april 2003 - 22:34 #5
www.dsl-faq.dk er der allerede nogle instillinger du kan hente så slipper du for at instille det selv...

ellers trykker du i browseren http://192.168.1.1 - på forsiden sætter du de 3 ting til "til"

og så skal du under advancerede konfiguratiooner vælge prædifinerede internet....... og der kan du så slette oprette mm..