Avatar billede smartin Nybegynder
18. april 2003 - 13:35 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbning af porte i ZyWALL 10W

Jeg synes selv, at jeg har prøvet lidt af hvert, men intet hjælper åbenbart. Jeg kan ikke udefra administrere ZyWALL 10W vha. Telnet, og jeg kan heller ikke forbinde til en computer bag firewall'en vha. Remote Desktop (Fjernskrivebord).

Jeg har naturligvis prøvet at tilføje en forward under SUA samt oprette firewall regler, der tillader TCP på port 23 (Telnet) og 3389 (Remote Desktop) at passere fra internettet til lokalnettet. Fra LAN til WAN er der ingen begrænsninger.

Hvis der er nogen, der har erfaring med ZyWALL 10W og kan hjælpe mig med ovenstående opsætning, vil det være dejligt.
Avatar billede smartin Nybegynder
18. april 2003 - 13:36 #1
Jeg har kigget i firewall'ens indbyggede hjælpefunktion samt i User's Guide, men jeg har stadig ikke haft heldet med mig.
Avatar billede Slettet bruger
19. april 2003 - 00:11 #2
Er det nemmeste ikke at ringe til din ISP!
Avatar billede smartin Nybegynder
19. april 2003 - 11:55 #3
Hvad har min ISP med min firewall at gøre? Jeg har selv købt den :)
Avatar billede smartin Nybegynder
27. april 2003 - 16:38 #4
Jeg fandt ud af det :)