Avatar billede uffelgaard Nybegynder
18. april 2003 - 02:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ASP programmør til god ide

Hej

Er der en eller flere ASP m/k som mangler lidt træning og har lyst til at hjælpe mig med at lave et sødt og sjovt site for hundeejere - gadekryds?

Der skal ikke tjenes penge på sitet – det er kun for sjov,  - så du får ikke andet for det, end en god reference.

Jeg har domænenavn, webhotel, design, ide og forslag til kodning klar

Send en mail til uffelgaard@ping.dk hvis du har lyst til at hjælpe!

(spm. står åbent til mandag aften)
Avatar billede uffelgaard Nybegynder
18. april 2003 - 10:58 #1
hmm,... flytter kategori
Avatar billede mikker Nybegynder
18. april 2003 - 19:23 #2
Hvis det allerede er mandag aften, så har jeg sgu sovet påsken væk... ØV!

- Mikker
Avatar billede thecannmann Praktikant
18. april 2003 - 19:26 #3
Mikker - Før du skriver dine små smarte kommentarer, så læs det dog lige ordenligt: (spm. står åbent til mandag aften).
Det betyder han lukker det mandag aften. Get a life!
Avatar billede mikker Nybegynder
18. april 2003 - 22:26 #4
:O)