Avatar billede pesto Nybegynder
17. april 2003 - 01:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

jeg troede at jeg skulle blive glad

hallo

som jeg har skrevet før herinde har jeg fået nye stumper, men der er noget helt galt jeg spiller meget medal of honor men efter jeg har fået den samlet  chrasher computeren så jeg må reset den(osse nogen gange når jeg arbejder på nettet)
jeg har installeret win xp og har installeret den nyeste detonator driver fra nvidia 43.45 på computeren Bundkort asus p4b533 Chip p4 2400mhz daytona geforce4 mx440 ddr64 nb tv-out fra palit,ram 1024 mb pc333 ddr pc2700 lydkort soundblaster live player 5,1 netnærkskort trednet te100 10/100 mb og så er det jeg har tænkt at måske nogle af stumperne ikke kører så godt smmen  og hvor kan man få det af vide Her i eskperten hos alle nørderne :))
Avatar billede halifax Nybegynder
17. april 2003 - 01:37 #1
Hvad skriver den i eventlog, når den crasher?
Avatar billede leif Seniormester
17. april 2003 - 02:50 #2
Brug lige den rigtigt kategori, måske Hardware -> PC istedet.
Avatar billede ebolaz Nybegynder
17. april 2003 - 13:43 #3
Hvis du har brugt de drivere, der følger med de komponenter du har købt, foreslår, jeg at du finder de nyeste drivere på nettet og installere dem i stedet. Jeg ved, der er flere, der har haft problemer med soundblaster 5.1, og jeg er selv en af dem. Problemet blev løst med en opdatering af driver. Hvis der er en ting som du ved kan få computeren til at crashe, kan du prøve at teste dine RAM-blokke en ad gangen (jeg går ud fra du har 2 x 512), og således udelukke eller indkredse en RAM-fejl. Jeg tror ikke det er dit netkort, så koncentrer dig om grafik-, bund-, og lydkort. Hvis det er en hardwarekonflikt, er der sikkert mange der har haft samme problem og fundet en løsning. Brug nettet og held og lykke.