Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
16. april 2003 - 18:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

fjerne redhat og ind med mandrake....

Jeg har en maskine hvor der pt. er multiboot med win xp og redhat. Nu vil jeg gerne af med redhat og prøve mandrake. Men hvordan skal jeg bære mig ad??
Avatar billede thomasw Nybegynder
26. april 2003 - 17:22 #1
Du kan hvis du kan få fingerene i Partition Magic slette dine Linux partitioner inde i Windows. Derefter kan du ved Mandrake installationenen vælge at installere Mandrake i det "frie" område. Du kan også (så vidt jeg husker) boot op på din Mandrake cd ROM (husk at sætte den til at boot på cd-rommen i BIOS'en) I installationen kan du vælge at installere "oveni/erstatte eksisterende Linux distribution" dvs. din Red hat installation. Jer har selv prøvet det med det var længe siden.
Avatar billede naxosnaxos Nybegynder
26. april 2003 - 20:58 #2
tak for svaret. Jeg brugte nu blot metoden med at indsætte mandrake cd'erne og fjerne eksisterende linux partitioner, men tak