Avatar billede hubbi Nybegynder
15. april 2003 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Service porte

Hej
Er der en der kan give mig et link eller fortælle mig de servicer der kører i Windows hvilken porte de kører på
Avatar billede dinkie Nybegynder
15. april 2003 - 14:24 #1
Er det det her du skal bruge? Ellers omformuler dit spm.

http://www.stengel.net/tcpports.htm

http://www.webopedia.com/quick_ref/portnumbers.asp
Avatar billede hubbi Nybegynder
15. april 2003 - 14:27 #2
Jo lidt kan jeg bruge. men det jeg mener er de service der kører i Windows hvilken porte kører de på
Avatar billede dinkie Nybegynder
15. april 2003 - 14:32 #3
Jamen der kører jo et helt hav. Det er jo også afhængigt af hvad du har installeret og aktiveret..

Det er jo heller ikke alle services der er net services og har dermed heller ikke en ip port tilknyttet.

Dem der er burde du kunne finde på ovenstående link..

Prøv at forklare mig hvad du skal bruge informationen til - så kan det være det er nemmere at hjælpe dig..
Avatar billede hubbi Nybegynder
15. april 2003 - 14:47 #4
Nej det ved jeg. Jeg skal snart til eksamen, hvor vi får nogle spørgsmål omkring hvilken porte kører Windows service på. Jeg ved godt at ikke alle service er net services, men jeg tror at det er telnet og dns o.s.v men det kunne godt ware at der var en liste for det
Avatar billede dinkie Nybegynder
15. april 2003 - 14:59 #5
Avatar billede hubbi Nybegynder
15. april 2003 - 15:02 #6
Mange tak dinkie> Det var lige det jeg stod og manglet