Avatar billede whirlwind Nybegynder
15. april 2003 - 00:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

P4S8X Onboard lydproblem !!

Jeg har lige fået investeret i ovennævnte Motherboard, men jeg kan sQ ikke få lyd ud af skidtet !!

Hvis jeg f.eks. går ind i Mediaplayer og vil afspille sange osv. får jeg følgende fejlmeddelelse:

"Handlingen kan ikke udføres, da der ikke er nogen forbindelse mellem de pågældende pins"

Nu er jeg ikke den store tekniker på området, så jeg ANER simpelthen ikke, hvor jeg skal sætte ind over denne fejl. Lydkortet figurerer heller ikke i min enhedshåndtering !
Avatar billede jkragh Nybegynder
15. april 2003 - 08:08 #1
Tjek din bios, om dit onboard lydkort er slået til!

Hvis nej; slå det til og se om det duer nu.
Hvis ja: installér driverne til lydkortet!

Hvis ingen af ovennævnte forslag virker, må du finde de sidste nye drivers og installere dem.
hvis du bruger xp, må du finde kombatible drivere hermed.

Nu burde det du!
Avatar billede whirlwind Nybegynder
15. april 2003 - 08:21 #2
KANON !

Det var sQ ikke slået til i BIOS'en ... DOH ! Nu virker det ! HERLIGT

Tusind tak for hjælpen