Avatar billede vestv Nybegynder
14. april 2003 - 23:23 Der er 3 kommentarer

Zywall 10 w og TDC-Proaccess

Jeg har en del problemer med at få min wan side på min zywall 10 W til at virke sammen med TDC-proaccess med 1 fast ip adresse [siemens boksen]. Er der nogen som har en konfiguration som virker ? Jeg er meget interesseret i at høre hvad der er valgt som def. gateway på wan siden, samt hvilken nat protokol som vælges ?
Nogen med samme problemer ???
Avatar billede lrd Nybegynder
15. april 2003 - 08:11 #1
LUK DET ENE OG LÆS DE REGLER!!!
Avatar billede kenp Novice
15. april 2003 - 15:27 #2
jeg bruger selv proaccess og fast ip, min default gateway på min wan side er 1 lavere end min egen IP! (kan godt være det ikke er sådan for andre)

men ellers ring til dem og få oplyst dine ip oplysninger.
Avatar billede _chip_ Nybegynder
19. juni 2003 - 10:18 #3
Ja ens WAN ip er en mindre en ens egen IP når man har en Pro@ med et /30 net på WAN siden.
Medmindre man har ATM som snitflade selvfølgelig.

Desuden ved jeg at der har været problemer med nogle Zyxell produkter og så ADSL modems. Da de Modems kun køre med 10Mbit på deres Eth port og nogle Zyxell produkter ikke kunne finde ud af at køre 10 Mbit på deres WAN side.

Men desværre har jeg ingen konfig til sådan en.