Avatar billede xenocypraz Nybegynder
14. april 2003 - 18:11 Der er 17 kommentarer og
2 løsninger

Outlook

Jeg har formateret en computer hvor outlook var installertet... inden jeg formaterede tog jeg en komplet bakcup med ghost...

nu er den så installeret igen, og jeg ville spørge om jeg kan genskabe mine emails, jeg har alle filer, så jeg skal bare vide hvilke der skal genskabes

- nikolaj
Avatar billede ms20 Nybegynder
14. april 2003 - 18:16 #1
Det vil jeg IKKE mene du kan! :-(
Avatar billede riversen Nybegynder
14. april 2003 - 18:18 #2
tror ikke du kan genskabe ud fra en ghost, som ms20 også antyder, men filen du skal bruge er outlook.pst
Avatar billede arne_v Ekspert
14. april 2003 - 18:19 #3
Du skal bare finde filerne.

Hvor de ligger afhænger af Windows version, Outlook version og
dansk/engelsk version.

Men prøv og gå ind og se hvor filerne ligger nu. Hvis det er samme
versioner, så lå de gamle nok samme sted.

[hvis ikke du har passwordet er du naturligvis lost]
Avatar billede c971572 Nybegynder
14. april 2003 - 18:19 #4
Du skal i hvert fald genskabe outlook.pst, hvis du ikke har flyttet rundt ligger nok i følgende bibliotek

F:\Documents and Settings\"dit brugernavn"\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst

du kan hvis pc'en er helt ny-installeret bare smide den gamle fil oven i den outlook.pst der ligger der i forvejen
Avatar billede arne_v Ekspert
14. april 2003 - 18:20 #5
Til alle "nej sigerne".

Hvordan laver man så en backup af sin email ?
Avatar billede ms20 Nybegynder
14. april 2003 - 18:22 #6
udprinter dem............... (he he)
Avatar billede mortrr Praktikant
14. april 2003 - 18:22 #7
arne_v -> Det er nok ikke alle der ved om man kan få fat i filer inde fra et ghost image.
Avatar billede leif Seniormester
14. april 2003 - 18:22 #8
Normalt kan du flytte outlook.pst filen hvor alle dine emails ligger i. Man skal dog være klar over at indstillinger ikke bliver ligger i den fil.
Avatar billede riversen Nybegynder
14. april 2003 - 18:35 #9
arne_v: tager en kopi selvfølgelig

jeg ved ikke om man kan udlæse en enkelt fil fra et ghost image
Avatar billede mortrr Praktikant
14. april 2003 - 18:41 #10
Det kan man med Ghost Explorer (hente en fil ud af et image)
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
14. april 2003 - 18:45 #11
ms20, riversen -> som alle de andre siger, det kan sagtens lade sig gøre, jeg vidste bare ikke hvilke filer, det vil jeg prøve, vender tilbage lidt senere, med svar og evt points :-)
Avatar billede riversen Nybegynder
14. april 2003 - 18:49 #12
fedt nok...så mangler vi bare raid understøttelse, så er det næsten værd at bruge :-)
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
15. april 2003 - 18:07 #13
Den med raid understøttlse fik jeg ikke lige helt ???
Avatar billede arne_v Ekspert
15. april 2003 - 18:19 #14
Jeg tror han mener ghost og RAID.
Avatar billede riversen Nybegynder
15. april 2003 - 19:54 #15
nemlig...

har du fundet filen?
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
19. april 2003 - 20:29 #16
Jeg synes altså ikke det virker, jeg har genskabt filen op til flere gange, men når jeg åbner den, så får jeg ikke mailsene...

en der kan hjælpe lidt mere, evt over icq ??
Avatar billede riversen Nybegynder
19. april 2003 - 20:42 #17
Avatar billede ms20 Nybegynder
02. maj 2003 - 19:13 #18
kommer vi videre?
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
04. maj 2003 - 20:46 #19
Jeg fik det til at virke, det var mystisk, jeg blev ved med at pakke filen ud og den ville ikke tage.. Men lige pludseligt virkede det...

riversen og c97... I får point fordi i svarede først. Tak for hjælpen