Avatar billede k-slav Nybegynder
14. april 2003 - 14:02 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Reklame

Jeg vil gerne ville starte et lille firma op, men det kraver at der er nogne der "ser" en, så derfor ville jeg høre om det er lovligt, at smide A4 ark med min reklame på i folks postkasser.
Avatar billede lrd Nybegynder
14. april 2003 - 14:22 #1
Tror ikke det er ulovligt
Avatar billede lrd Nybegynder
14. april 2003 - 14:23 #2
vi omdelte på et tidspunkt løbesedler for min svigerfars juletræer og han ringede ned til politiet for at undersøge det og fik at vide at han godt måtte
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. april 2003 - 14:25 #3
Det er helt sikkert lovligt, så længe de ikke har et "reklamer - nej tak" på deres dør/postkasse.

Om "nej tak" skiltet gør det ulovligt ved jeg ikke helt, da jeg ikke ved om det er en uskreven regel at man ikke udleverer til disse, eller om skiltet er vedhæftet en lov...

/J
Avatar billede lrd Nybegynder
14. april 2003 - 14:27 #4
Vi hang dem oz på folks biler ved parkeringspladser :))
Avatar billede jones_net Nybegynder
14. april 2003 - 14:29 #5
http://www.fi.dk/ret/markedsfoering/reklamer/post/nejtak/

Man må faktisk godt levere til "reklamer - nej tak" man bliver sikkert ikke populær at det - men hva' "livet er ikke en popularitetskonkurrence"...;-)
Well, spøg til side, det er nok dumt at henvende sig til dem der direkte frabeder det.

/J
Avatar billede k-slav Nybegynder
14. april 2003 - 14:38 #6
Tak for hjælpen
Avatar billede k-slav Nybegynder
14. april 2003 - 14:39 #7
Nu kan jeg gøre det med god samvitighed :)
Avatar billede lrd Nybegynder
14. april 2003 - 14:39 #8
så lidt og tak for point