Avatar billede ali_baba Nybegynder
14. april 2003 - 11:52 Der er 4 kommentarer

værktøjslinje

Jeg ved hvordan jeg laver en ny værktøjslinje på proceslinjen, men kan man ikke lave en i den menu der popper op når man klikker på skrivebordet?
Avatar billede fromsej Praktikant
14. april 2003 - 11:57 #1
Højreklik på proceslinien, værktøjslinier->ny værktøjslinie.
Avatar billede grinderslev Praktikant
14. april 2003 - 12:37 #2
Du kan lave en mappe på skrivebordet, og trække den ud til et hjørne af skærmen.
Avatar billede ali_baba Nybegynder
14. april 2003 - 12:39 #3
Jeg ved allerede hvordan jeg laver en på proceslinjen, jeg vil gerne have en i den menu der popper up når jeg højremuseklikker på skrivebordet
Avatar billede dinkie Nybegynder
14. april 2003 - 12:58 #4