Avatar billede apophisda Nybegynder
13. april 2003 - 17:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændrer man margin på en Canon BJC-3000?

Jeg har en Canon BJC-3000 printer, og jeg vil gerne have printet noget ud, så det kommer til at fylde så meget af en A4-side som muligt (210mm x 297mm).
Problemet er bare, at printeren selv sætter ca. 20mm margin i begge sider samt top og bund af arket! Jeg kan ikke finde noget sted i hverken Canon egne drivere eller i de drivere som er inkluderet i Windows XP SP1 hvor man kan ændre margin.

Jeg ved, at printeren kan skrive næsten helt til kant (på nær et par mm) så mit spørgsmål er...:

Hvor kan jeg ændre marginindstillingerne???
Avatar billede jakethecake Nybegynder
13. april 2003 - 17:42 #1
Har du ændret margen-indstillinger i det program, du skriver ud fra, f. eks. Word?
Avatar billede apophisda Nybegynder
13. april 2003 - 17:44 #2
Jeg skriver ud fra Internet Explorer 6.0 SP1
Det er en webside...

Printeren skalerer bare siden ned, så den har plads til at lægge sine marginer ind...
Avatar billede jakethecake Nybegynder
13. april 2003 - 17:46 #3
Prøv at gå ind i Filer->Sideopsætning og sæt grænserne for margenen ned?
Avatar billede apophisda Nybegynder
13. april 2003 - 17:49 #4
Wuhuu... Det virkede jo så rent faktisk... Mange tak...