Avatar billede kegud Nybegynder
12. april 2003 - 18:48 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

derb.dk

hej. jeg kunne godt lige bruge lidt feedback på mit kommende site, derb.dk. jeg er gået efter et enkelt design, overskueligt. uden for mange ting og sager. ikke kig så meget på indhold, mere på opsætning og farver: http://www.dexter-web.dk/derb.dk/
Avatar billede thb Nybegynder
12. april 2003 - 18:55 #1
Det ser meget fornuftigt ud..
Jeg synes måske at der mangler et side navn, men det er nok bare mig.. :)
Det er fedt at siden er browser kompatibel. (er blevet prøvet i opera 7)

Thomas
Avatar billede xx007x Nybegynder
14. april 2003 - 11:17 #2
meget godt moderne skum agtig, men jeg vil sige det mangler en overskrift. men ellers knapperne bagrunds mønstret (ude i siden ) veldig flot.
Avatar billede kegud Nybegynder
14. april 2003 - 13:34 #3
overskrift? altså sådan så der står hvilket menupunkt man er inden under, eller?
Avatar billede zvansen Nybegynder
14. april 2003 - 15:09 #4
dejlig simpel side, helt klart.. men bare et lille stykke grafik over tablen hvor side navnet står med LIDT grafisk overbevisning :P

syntes menupunkterne er lidt for svære at læse. man skal 'anstrenge' sig for at læse menu punkterne.. og det er ik fordi der er nogen galt med mine øjne :P..

eller syntes jeg det er et fedt, simelt site.. held og lykke med det :)
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
24. april 2003 - 21:57 #5
Kan godt være at der ik har været den der top menu, med overskriften hele tiden, men den vil efter min mening se bedere ud uden. I dit sammenhæng, behøver der ikke være en stor overskrift, en lille en kan gøre det.. Men designet er rigtig flot, osse billedet i venstre side! Syntes dog ikke om dine blå knapper. Det ser ud som om at det er gemt som en ekstrem dårlig kvalitet. Gem det i en lidt højere gif kvalitet :o)

MVH
Anders