Avatar billede blake Nybegynder
12. april 2003 - 08:25 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ge-force fx

har lige hørt om det nye geforce fx, og har hørt af det skulle være et prima kort, men er det bedere end radeon 9700.?
Avatar billede lrd Nybegynder
12. april 2003 - 08:47 #1
Avatar billede chalde Seniormester
12. april 2003 - 09:07 #2
jeg ved ikke om man kan kalde det bedre... det er hurtigere ja.. men hvis man satte samme køler på et radeon 9700 og hævede frekvenserne til geforcefx højde tror jeg nvidia ville begynde og tude...

http://www.tomshardware.com/graphic/20030311/index.html kig i benchmarks
http://www.tomshardware.com/graphic/20030127/geforce_fx-03.html
Avatar billede kadann Nybegynder
12. april 2003 - 09:09 #3
Det er nok en rimlig subjektiv vurdering..

Ud fra de tests jeg har set, indtil videre, så er Geforce FX hurtigere end Radeon 9700 Pro, men det er ikke meget. Jeg har ikke lige links til alle tests, men du kan jo prøve at kigge på denne:

http://www.tomshardware.com/graphic/20030311/index.html

Men tager du pris og ydelse i betragtning, sammen med det faktum at kortets enorme køler støjer helt vildt, så er jeg ikke overbevist om at det er et godt kort.
Avatar billede lrd Nybegynder
12. april 2003 - 09:11 #4
Jeg har en lad os kalde ham bekendt :) Han har kortet og siger det sparker røv
Men hans kort er oz sat sammen med en pc til knap 30000 :)) Jeg tror oz jeg ville vælge Radeon for FX larmer en del
Avatar billede chalde Seniormester
12. april 2003 - 09:14 #5
hva sker der her?
Avatar billede lrd Nybegynder
12. april 2003 - 09:41 #6
hvad mener du chalde
Avatar billede chalde Seniormester
12. april 2003 - 10:05 #7
tager credit for mit link... :-(
men det går nok, for han siger jo også det vigtigste jeg glemte: køleren larmer som en støvsuger på steroider... var bare i et ondt lune..
Avatar billede lrd Nybegynder
12. april 2003 - 10:06 #8
Sådan kan man jo godt have det sommetider. Ha det godt
Avatar billede kadann Nybegynder
12. april 2003 - 16:18 #9
chalde -

Jeg tager ikke credit for noget som helst.. prøv at se svarene.. de er posted med 2 min. mellemrum.. det er rent tilfældigt at jeg brugte det samme link som dig.