Avatar billede zwirl Nybegynder
11. april 2003 - 21:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Digitalt camera som webcam?

Kan mit digitale kamera Sony Cyber Shot DSC-F707 bruges som webcam og hvordan gør jeg ?
Avatar billede superanden Nybegynder
11. april 2003 - 22:09 #1
Nej
Avatar billede casualty Nybegynder
11. april 2003 - 22:24 #2
Snyyyyyyydd....

Dette er da lamt....100 points??
Det stinker langt væk af pointbyt...
Avatar billede casualty Nybegynder
11. april 2003 - 22:25 #3
Hvis ikke, så lad dette være et udtryk for misundelse over at jeg ikke fik 100 lette points...
Avatar billede casualty Nybegynder
11. april 2003 - 22:29 #4
.
Avatar billede zwirl Nybegynder
11. april 2003 - 22:39 #5
Okay - havde et akut problem og stødte på denne side for første gang og var nok for "trigger happy" - fik ikke læst hvad det drejer sig om og fik klikket accept lidt for hurtigt. Helt ærligt superanden - du ku' godt uddybe lidt ! Eller er det straffen for at være newbie ?
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
11. april 2003 - 22:45 #6
Måske snyd, men i hverttilfælde yderst mærkværdigt, hvis det er sandt!!!
I følge specifikationerne har DSC-F707 alle de samme udgange som mit eget Sony og der smækker jeg bare USB kablet mellem kamera og PC. Så tænder Kameraet selv for CCD'en og lader WebCam softwaren (i dette tilfælde iVISTA 4.0) hente billeder fra CCD'en. ( http://www.dpreview.com/reviews/sonydscf717/page2.asp )

Mail mig hvis du vil have en evalueringskopi af iVISTA's WebCam/Webserver software. Så kan du jo prøve det selv.
Avatar billede zwirl Nybegynder
11. april 2003 - 22:53 #7
Dam'n - rart at se at der findes ærlige mennesker her !
Yes - USB kabel og så sker resten automatisk - men, men - kan jeg bruge det som webcam til en videosamtale i fx. MSN Messenger ?
PS: TAk for dit svar :-)
Avatar billede zwirl Nybegynder
11. april 2003 - 22:59 #8
Og tak for linket - kanonsite.