Avatar billede loffer Nybegynder
11. april 2003 - 17:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Nintaus dvd-drev

Mit dvd drev i min Nintaus 9901 er gået i stykker :-(
Men så prøvede jeg at smide et normalt dvd drev i. Virker osse ok, men farven er lildt meget mørkt så man ikke kan se alle menuerne. Kan der være fordi det er en PAL dvd eller hvad?
Og er der nogen der ved hvor man kan købe sådan et drev til den??
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
11. april 2003 - 23:49 #1
Nix. Din Nintaus' software er justeret til den drev type Nintaus har valgt til deres drev. Måske skal Nintaus'en under alle omstændigheder justeres efter udskiftning, måske ikke. Jeg kender ikke specs på Nintaus.
Kontakt http://www.mm-vision.dk og spørg dem ad. Hvis justering ikke er nødvendig kan du jo prøve om du kan lokke et originalt drev ud af dem.
Ellers prøv at smække den på din PC og se om den kan fortælle dig hvad det er for et de bruger. (Kig i Enhedshåndteringen efter genstart)
Avatar billede loffer Nybegynder
12. april 2003 - 12:24 #2
Jeg har nu prøvet at sætte Nintaus drevet i min Com.. Men windows ville ikke starte med den.  Men i men Bios Stod der at mit drev hed HPTI-AM-2266 1.74 VER-1.74.. Hmmmm Hvem er det?
Avatar billede samohtrelhe Praktikant
13. april 2003 - 09:40 #3
Prøv lige at høre MM-vision engang efter hvad du skal gi' for et drev hos dem.
Evt. hvad det er for et...

Du får det sikkert ikke at vide, men du kan jo ikke miste noget ved at spørge.
Avatar billede loffer Nybegynder
04. december 2003 - 19:34 #4
Ja