Avatar billede vorsen Nybegynder
11. april 2003 - 13:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Beregnet felt i Pivottabel

Jeg har lavet en pivottabel med kreditorsaldi og ønsker nu kun at vise de saldi med et positivt beløb. Jeg har forsøgt mig med at lave et beregnet felt i Pivottabellen med formlen kreditorsaldi >0, men den returnere kun et 1 tal der hvor saldoen er positiv. Hvordan får jeg den til at tage beløbet ??
Avatar billede sejlermikkel Nybegynder
11. april 2003 - 14:11 #1
Hvis du blot vil sjule negative beløb skal du i pivot-tabellen vælge (i pivot værktøjslinien) Felt... Tal... Brugerdefineret og taste #; i type. Det man skriver før ; er måden positive tal formateres på, og det efter er den måde negative tal formateres på. På denne måde får du de positive tal med og blanke der hvor der er negative tal.
Avatar billede vorsen Nybegynder
11. april 2003 - 14:36 #2
Tak for hjælpen !!!